Idagens :)

Jag har gjort så mycket att jag inte kommer ihåg allt. Men igår var jag med emmely och hennes kille fredrik. Det var super :). Vi åt nudlar och åt godis och lite cola. Sen när jag kom hem fick jag panik och kände mig ful så jag och Kina gick ut och gick typ en halv timme. Riktigt mysigt. Sen kollade jag på tv och sen gick jag och la mig. Idag så har jag inte gjort så mycket. Har solat, handlat, lagat mat, kollat på film mm... Har bestämt mig för att börja göra naglar men måste köpa allt först och sen öva ett par månader. längtar :D. Idag gick jag ut med Teddy för Kina orkade inte :/. Aja vi gick typ 1 timme kändes det som. Men vi var säkert inte borta så länge. Och i morgon ska jag till tandläkaren och jag HATAR att gå själv så hoppas att pappa följer med. :) nu ska jag var med pappa
puss
Snygga lilla jag :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0