Shopping :)

Igår så var det fredag och det var skola :/. Vi hade inte dom 2 sista lektionerna så jag och Malin åkte till henne och sen till mig. Sen åkte vi till vårdcentralen för jag skulle kolla min hand för min hund bet mig så min hand var svullen och så. Men då gick jag till jakans vårdcentral men då sa dom att jag inte fick kolla mig där bara för att jag står i viksjös vårdcentral. aaa vad sur jag blev.... :/ så jag struntade i det så jag och Malin gick till stationen där vi hittade Mikis och stephanie. Dom hade prungit för att hinna med tåget men dom hann inte haha :P. Sen åkte vi mot stan och mikis och stephanie gick av i sumpan och jag och Malin åkte till stan. Jag köpte ett nytt skal timm min iphone, 3 navelpiercingar och en bh :) jag är super nöjd med mina köp. allt var på rea :) tror jag :P haha. 
Bild 1: Min hand efter att Luna bet mig :/
Bild 2,3,4,5: Mina nya piercingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0