Thihihi :D


Jaa.. vart ska jag börja? I går så var jag med Emmely och Ricky :) det var roligt. Vi var först i jakan och sen helt plötsligt så skulle vi hem till min pappa. Vi mötte pappa på vägen och vi hälsade på honom sen gick vi till mig och va på mitt rum och pratade :D. Sen gick Ricky hem och jag och Emmely var kvar och pratade. Idag morse så var allt piss. Emmely mötte mig vi jakan station och vi gick och satte oss på en gräsmatta och pratade och drack vin :P käne att det var mysigt att få prata med någon som förstår mig :) <3 Sen drog vi till skolan och vi kom 5 minuter försent. aja sånt händer :P. sen blev det tandläkaren så Emmely och Fredrik följde med :D. Sen åkte dom hem och jag åkte med en station sen gick jag av och hem :). Just ligger jag i min säng och ska snart sova :) mysigt. imorgon blir det Emmely, Fredrik och ricky får se hur det blir :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0