Veckan som varit :)

Ja nästan hela veckan har jag varit med min kära Emmely :). Vi har åkt till min gamla praktik plats, ätit på donken, skrattat och bara haft det underbart. Idag när jag kom ner i hallen så står pappa där lik blek och vet ni vad han frågar? han frågar vad det är för skor som står i hallen. Han visste inte vems det var och han fick typ panik. Så himmal söt :). Sen kom Emmely förbi en stund för att hon ska låna min mobil. Sen kom Fredrik och hämtade henne. Sen dutschade jag och sen gick jag ut med hundarna med pappa. Sen efter ett tag så gick vi till coop och handlade mat det blev lasagne. mums. Sen blev det BB och nu ska jag bara skriva klart sen ska jag sova. Imorgon så blir det att sova hos Olivia :) mys. På lördag ska jag träffa Mathilda över dagen bara tror jag och sen på söndag ska jag träffa mamma för hon har ju varit utomlands och hon har köpt något til mig :D ska lägga upp en bild sen på vad det var :D kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0