Sorry

Hej alla bloggläsare. Som Ni kanske har märkt så har jag inte bloggat här på ett tag och det är bara för att jag har skaffat en annan blogg som heter ( nattstad.se/emmson ). Pallade inte med den här bloggen och kännde att jag ville ha en ny. Kommer blogga här ibland när jag orkar men kommer typ bara blogga på min nya så att alla ni vet :). Så alla ni som brukar läsa min blogg kan följa mig på min nya :). Så jag lämnar er inte. <3 Idag skulle jag vara med Martinez men så blev det inte för han skulle gymma och sen blev det för sent. ska ses i morgon i stället. Så idag har jag bara varit hemma med Teddy :) vi har spelat monopol på xbox. vårt nya spel som vi spelar 24/7 typ :P. Så idag blir det bara vila och så. Ska chatta lite och sen ska jag nog kolla på en film :). god natt alla och kolla in min nya blogg nu ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0