Jajajaja :P

Ja har ju inte skrivigt på 10 år som vanligt :P Ibland känner jag att jag bara inte vill skriva :/. Det är så mycket som har hänt. Jag blev kär och kände mkig lycklig, mitt hjärta brast och har fortfarande lite inte glömt.  Det är lättare nu än vad det var förut. Jag får stöd när jag behöver det och det är jag jätte glad för :) Tack :). I veckan så va jag på Jl:s student. Det var riktigt kul :). Sen har vi också varit på en båt med några. Var med mamma i onsdags för hon åkte till Malta i torsdags. Sen åkte jag till pappa. Sen kom marre kl 10 i 1 :). Sen igår så var jag och marre bara hemma och solade och sen kl 8 typ då gick vi på bio och kom hem vi typ 2 :P. Vi såg baksmällan 2 :) det var skit bra så se den. Nu sitter jag i min säng och chillar och lyssnar på musik och drunknar. haha jag skrev runkar först men jag menade ju drunknar :P haha. 
Jag för skit länge sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0