Lita inte på någon

Jag har lärt mig att inte lita på någon. Man ska vänta LÄÄÄNGE med att berätta saker om sig själv och andra. Bara för att man pratar om någon betyder inte det att man snackar skit. Jag är trött på att människor säger att dom aldrig har sagt något om någon när dom har det, dom typ säger att dom inte har det bara för att dom inte vill säga att dom har det. Jag har svårt att lita på människor och när jag väll börjar vara med någon och litar på den personen så blir allt fel. Dom jag litar på just nu vet inte det men dom är dom jag kan öppna mig för och veta att dom inte lämnar mig för det jag säger. Om någon skulle prata om någon annan för mig skulle jag säga till att man kanske inte ska säga allt man känner. Efter allt som har hänt mig har jag lätt att bara säga saker utan att tänka mig för. Jag skulle inte säga något om någon inte hade gjort något eller om jag var ledsen för att någon hade gjort något. Och blir så sur när någon säger att någon annan inte skulle gör något för någon andledning fastän att dom gör det. Jag vet nu vilka som är mina vänner för den jag är. Jag är inte perfekt det är INGEN. Seplar ingen roll vad dom tror att dom är för INGEN är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0