skolavslutningen...

Japp igår var det avslutning fett nice. Var där en stund sen drog jag för jag mådde inte bra. Kom hem och pratade med marre och niklas. Sen gick jag och träffade Jonathan. Vi pratade och sen drog vi till kungsängen station och satt där ett tag. Sen kom hans kompis så då drog jag till "Alexandra". Någon resturang. För där satt Niklas, Marre och Alice. Sen drog vi hem till pappa och där stannade jag men dom andra drog och tatuerade sig :D Vill se hur et blev :). I måndags så var jag på grönan med marre. Det var skit roligt. Vi åkte skit mycket och sen så kom marloolio så då lyssnade vi på honom. Sen träffade jag moster Anna :). Sen drog vi till marre och fixade oss och hämtade cider sen drog vi och köpte pizza och kina mat :). Sen drog vi ut och pratade och träffade marres styv bror typ :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0