Today is the day :)

Idag har jag bara varit hemma. Pratat i mobilen och smsat, legat i sängen och ätit. Min dag har varit en riktigt lat dag. Igår var jag ju ute med en kompis och när vi åkte moppe så kom det in en geting i min hjälm. vet inte hur men men.. Det kändes som att den bet mig och det gjorde den för i morse när jag vaknade så hade jag ett rött märke och det är som en bula och den kliar :( och den sitter i nacken så det är ju bara lite jobbigt :P. ska snart till coop med min bror och sen ska jag bara vara hemma. Vill göra något men finns inte så mycket saker att göra :/. Imorgon blir det fest hos den BÄSTA maria <3. Sen resten av helgen får jag se vad jag hittar på för kul :)
snapshot_20110607
Jag på avslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0