Adobidobidoo.. :D

Japp idag var jag ledig som vanligt :P. Emmely smsade mig 20 i 12 och sa att vi skulle till skolan till kl 12 :o. Fick skynda mig för jag låg fotfarande i sängen. Sen när jag kollar när busen gå så var ma tvungen att byta buss så jag gick från min mamma till skolan :O. Det trodde jag ALDRIG att jag skulle göra :P Sen när jag kommer dit typ 12.15 så säger emmely så klart att vi inte ska ha lektion för hon hittar inte läraren... kul :/ så vi åt lite och sen gick vi till bussarna och så att hon och väntade till min buss skulle gå :) och så länge så skulle vi ju pratalite så klart :) <3. Sen åkte jag hem och kollade på tv :P. Idag var jag med mamma för har inte varit hos henne på 3 veckor :/ så vi åt och kollade på film. Riktigt mysigt :). Ska precis kolla på NittiLeaks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0