Förra veckan :)

Ja vad har jag gjort nu då? Jo i fredags så kom mina nagelsaker och jag var hos mormor oh morfar och sov hos Tomas och Tessan. Det var super kul :). Vi snackade skit och hade det roligt :). I lördags var jag bara hemma och gjorde mina naglar :P. Sen i lördags kom Marre skit sent. Sen i söndags så gjorde jag Marre naglar för hon skulle till Big Brother live :) Sen innan hon drog pratade vi lite och så :). Sen Så när hon gick så gjorde jag inte så mycket. Igår måndag var jag med Emmely och jag fixade hennes naglar också och så pratade vi och vi as garvade åt allt :D Det var super kulit :). Idag kommer Marre men hon kommer runt 6 så får hitta på något innan det :) Ska typ tvätta för det har jag inte gjort på år och dar :P och sen ska jag städa för det är skit rörigt i mitt rum :P
Mina nagelssaker :)    Mina naglar :)            Och marres naglar alla 3 :) <3
Emmelys naglar alla 3 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0