Min dag :)

Japp i helgen så var jag hos emmelys kille Fredrik. Det var jag, Emmely, Fredrik, Ricky mm... Vi var typ bara hemma och i lördags så gick vi till en brasa. Det var mysigt men kallt. I söndags så vaknade jag av en lite sång och lite glass och jordgubbar :D. Det var super mysigt. Men jag hann inte äta för var försenad till bussen. Åkte hem och sen så bakade jag lite och fixade mig. Sen kl 2 kom släkten. Det var riktigt roligt. Fick lite saker men orkar inte lägga upp bilder. Jag fick underkläder, navel piercing, pengar mm... Sen drog jag, Emmely, Fredrik, Marre, Niklas, Adi och 2 tjejer. Vi drog till Görväln det var mysigt men skit kallt :P. Sen drog vi hem och sov. Idag har jag Emmely och frdrik bara kollat på film :P Sen drog dom och jag vilade lite. Har varit dålig hela veckan typ och vet inte vad det är :s Ska gå till läkaren tror jag. Jag hade en bra födelsedag trots allt. Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0